8 клас Урок № 45
Тема. Розділові знаки при звертанні.
Мета: розширити знання учнів про звертання, про постановку розділових знаків при звертанні; розвивати вміння правильно використовувати в мовленні і виразно читати речення із звертаннями; розвивати логічне мислення, усне та письмове мовлення; закріпити навички виділення звертань на письмі; виховувати навички співпраці, культуру мовлення та спілкування, повагу до художнього слова.
Тип уроку: урок-дослідження.
Хід уроку
І. Організаційна частина.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
1.Орфографічна хвилинка(2-ві орфограми)
Бе..журно, ро..ширити, вгору, ліворуч, безпорадний, , уночі, додому ,розплавлений, розчистити, ро..шукати, по-українськи; без кінця, ро..ширений, ро..чарувати, на зло, до вподоби, бе..словесний, бе..страшний , по-перше, більш-менш.
2.Ущільнене опитування.
2 учні біля дошки
К-1.
Записати речення, вказати в ньому звертання, дати йому характеристику. Зробити синтаксичний розбір речення. Назвати орфограму у виділеному слові.
Вийди, коханая, працею зморена,
Хоч на хвилиноньку в гай!
К-2.
Записати речення, вказати в ньому звертання, дати йому характеристику. Зробити синтаксичний розбір речення. Назвати орфограму у виділеному слові.
О рідна пісне, знову ти прийшла
До матері, до батька й до народу.
|